duminică, 18 noiembrie 2007

Inceputuri

Omul e o fiinta sociala. Internetul e o chestie care leaga vreo "catevea" calculatoare. Asa ca omul s-a gandit sa inventeze retelele sociale pe net (sau poate nu s-a gandit, dar asta a facut) ca sa socializeze cu semenii sai aflati la ceva distanta.
Blogul e una din tendintele trendy si o forma foarte des intalnita si aleasa de multi pentru a se exprima liber. In fond, libertatea este o valoare de care ne bucuram cu toti, sau cel putin asa credem. Poti vorbi cat de liber vrei, tot degeaba daca nimeni nu te asculta.
Deci, dupa cum spuneam...blogul...
Fiindca prima mea tentativa de blog murit sub propria-i greutate si din lipsa de atentie, am zis ca e momentul sa imi dau o a doua sansa in lumea vasta a bloggerilor. Poate ca acum am si ceva anume de spus. Sper ca am evoluat de la stadiul de bagator in seama...
Dar, ca unul care se gandeste si la cititori, pun punct aici primului post, ca nici mie nu imi place un articol lung, mai ales daca nu imi spune nimic... PUNCT

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mult norok in cariera de haker. Si blogu e un inceput.

Valu spunea...

Pai cine a zis ceva de hacking? nu ti-ai luat pastilele azi? Blogul poate are de-a face cu programarea, dc ii modifici interfata si alte chestii, dar cu hackingul?