luni, 1 decembrie 2008

Ceva nou?

As putea spune ca nu s-a mai intamplat nimic interesant cu mine dar ma simt schimbat fata de cum era cam acum o luna. Parca nu mai sunt incarcat de regrete. Dar cam aceeasi lene pe capul meu. Cica eu m-am apucat de invatat mate si fizica. Vineri am facut trei jumatati de probleme la fizica si azi am incercat o chestie la mate, dar pentru ca nu mi-a iesit am lasat totul balta.
Nu imi fac griji pentru BAC, dar admiterea la facultate ar trebui sa ma faca sa ma trezesc nitzel.
Poate ar trebui sa ma apuc iar de scris poezii daca nu merge faza cu fizica :))

Un comentariu:

Anonim spunea...

până-ntr-a XI-a copiam la fizică de la colegi. Apoi s-a întors roata, iar din cls a XII-a predam în locul prof. şi fizica şi astronomia... ;)
Pe atunci nu-L percepeam pe Dumnezeu (deşi El era langă mine mereu), m-am îndreptat către El după aproape 10 ani...
Acum, ştiu că prin El pot face multe. Trebuie doar să crezi. Şi să nu-ţi faci griji.
Cu El totul e posibil.

Dumnezeu să te binecuvânteze!