sâmbătă, 13 septembrie 2008

Marele meu "DE CE?"

A venit o zi in care a trebuit sa intreb "De Ce?" si sa raman fara raspuns. Si cui i s-a intamplat stie ca nu e deloc placut.
Dar raspunsurile au inceput sa vina:
Pentru ca sunt prea mandru sa recunosc ce s-a intamplat
Pentru ca sunt prea incapatanat sa accept situatia pur si simplu
Pentru ca ma consider destul de intependent pentru a stii ce e mai bine pentru mine
Pentru ca... multe lucruri ar trebui schimbate in mine, si desi eu stiam asta, refuzam sa recunosc. Asa ca a fost nevoie sa se intample intamplarea intamplatoare ca sa ma trezesc si sa imi dau seama cam cine e tipul din oglinda si ca are nevoie de un remake. Daca tipul ala ar scrie acum, ar spune ca oricat de frumos ar suna oferta, el nu vrea sa se schimbe.
Numai ca acum eu sunt cel ce scrie, si eu spun ca vreau ca lucrurile vechi sa dispara. Da, imi e oarecum frica, pentru ca imi uneori imi place ceea ce sunt. Dar de cele mai multe ori nu.
Eh... nici eu nu stiu ce mai vreau, dar sa mai stiu si ce vor altii de la mine...
Raspunsul la marele meu "De ce?" a venit, dar nu prea stiu ce sa fac cu el...ramane de vazut

Niciun comentariu: